About Me

Hey Earthlings ! I'm Lily and I just got the Golden Key (in my case, a White Gold Key) last 23rd of January. <3

Currently living with 3 other friends of mine under the same hood in South Australia, together we are pursuing the Bachelor of Science (Food and Nutrition Science) On our way to become an awesome Food Scientist. :D

Casual is my type. Sneakers, jeans, tees are my favourite. As an animal lover, I strongly agree that neuter your pets is a good way to keep both the society as well as the animal world balance. Ecosystem in balance is important ! *thumbs up*

You can contact me via lilykhoo92@gmail.com

Cheers !

Lily


29.9.12

五个月后


就算伤口已愈合,疮疤仍然还在。
心,还是疼痛着。

在这五个月里,
我学会了独立,
我学会了勇敢。

但,我万万学不会,拿得起放得下,这简单的道理。

虽然,嘴上说,好马不吃回头草,
但,我却得了相思病。

虽然,表面对你冷冷淡淡,拒你在外,
但,心里却好想好想见你一面。

在下一个五个月,
我要学会彻底地放下你,
我要学会拿得起放得下。

我,不会把你忘,
我,不会把你恨。

我,会珍惜我们所有的过去,
我,会珍惜我们未来的友情。

我,会把这一切当成上天的安排,
上天对我的考验。

我,相信,雨后会天晴。


No comments: